אם קיימת בעיה????
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, שמי סיון ואניבת 23. אני נשואה מזה שבעה חודשים . החודש החלטנו בעלי ואני לא "לשמור" ולהתחיל לעבוד על ילד. זה החודש הראשון שהתחלנו לא לשמור וקיבלתי את המחזור החודשי האם הסבירות להיקלט בחודש הראשון להריון היא נמוכה או שייתכן וקיימת בעיה. האם יש מס' נסיונות ממוצע להיקלט ???? תסלחו לי על הבורות פשוט אני "חדשה" בענין ואין לי אם מי להתייעץ תודה ויום טוב סיון.
הסיכוי להיכנס להריון בחודשים הראשונים הוא 20%. אין שום הגיון להיכנס ללחץ אחרי שחודש אחד לא נכנסת להריון. תבדקי אם בכלל חישבת את הביוץ בצורה הנכונה ואם לא, תקני בסופרפארם ערכה ביתית לביוץ. בהצלחה!
ליאת שלום, תדה על תגובתך למה הכוונה,חישוב הביוץ ארא קיבלתי את המחזור, האם תוכלי להסביר לי? תודה סיון