עייפות, כאבי ראש וחום נמוך בשבוע 6 להריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע שישי (וסט אחרון: 11.1.04), החל מלפני שבועיים בערך אני מרגישה מאוד עייפה במהלך היום, ללא קשר לשעות השינה המרובות בלילה (לפחות 10 שעות). שלשום העייפות וכאבי ה ראש גברו והחום עלה ל:37.3 ולמחרת ירד ל: 36.9 היום אני עדיין עייפה עם ראש "כבד" וחום 36.9 האם זה טיבעי? האם עלי לקחת כדורים להורדת החום (מותר בכלל?)?
מה שאת מתארת מאוד שכיח בהריונות . בעיקר בהתחלה העייפות גדולה למרות שגודל העובר בשלב זה הוא פחות מחצי ס"מ.-37.4 36.9 זה לא חום ואין מה לקחת כדור להורדת חום. תשתדלי לנוח יותר ולשתות הרבה.