בן או בת
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי בנות! אני חדשה כאן, ויש לי שאלה.. קצת נאיבית אבל אולי תוכלו לעזור; האם יש אפשרות ל"לבחור" את מין הילוד? (כן , כן, כל הטריקים..אני רוצה בן..) דבר שני, ממתי בדיוק צריך לקים יחסים כדי להתחיל להיכנס להריון? מיד עם סוף המחזור? תודה על העזרה ליליק.
היי אומרים שאפשר להגדיל סיכוי לבן אם מקיימים יחסי מין בדיוק ביום הביוץ (אז הזרע לא מחכה לביצית). יש גם כל מיני דיאטות (בשביל בן ממליצים לאכול יותר בשר ופחות מוצרי חלב. ין לי מושג האם השיטות הללו אפקטיביות. שיהיה לך הריון קל (לא משנה אם בן או בת העיקר שיהיה בריא)