צרבות!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אוףףף אני כבר משתגעת בנות!! אני סובלת בטירוף מצרבות איך שמתחיל להחשיך מה לא ניסיתי אני בשבוע 27 השאלה שלי היא כזאת כך זה יהיה עד הלידה? ומה אפשר לעשות בנדון? תודה
מיכל - זה לא יהיה כך עד הלידה - זה מחמיר... תנסי לחפש בפורום, יש המון דיונים בנושא. תרופות סבתא : חופן שקדים קלופים לא קלויים (כמה קלוריות ?) מלפפון ירוק לא קלוף (זה מה שעזר לי) חצי כוס חלב קר (עוזר זמנית, אח"כ הצרבת מתחזקת) לשתות חצי כוס מים קרים בלגימות קטנות ומהירות (זה הכי פחות משמין...) מניעה : להתרחק מאוכל מטוגן, חריף, מתובל, או כל אוכל שעושה לך רע. לאכול במנות יחסית קטנות, ולא ממש לפני השינה. ואפשר גם להיעזר בתרופות : טאמס, מאג'ל. רק לא להגזים בכמות ! והכי כיף - מיד אחרי הלידה זה עובר !!! תחשבי על הדברים שהכי מציקים לך (אצלי זה היה מיץ פירות ועוגת שמרים), שתוכלי לאכול מיד אחרי הלידה בלי לסבול יותר, אולי זה יעודד אותך קצת... בהצלחה !