אודה על תשובותיכם בהקדם......
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
כיצד מתבצעת סקירת מערכות מוקדמת בסביבות השבוע ה-15. וגינלי או ביטני? (שקיפות עורפית בשבוע 12 בוצעה ביטני). האם כמעט בטוח ניתן לזהות את מין העובר והאם יש בדר"כ טעויות או שזה מדוייק..... תודה על תשובותיכן! קארין.
לקארין - הסקירה היא וגינאלית (ארוך וקצת מציק, אבל מרתק לראות), ובדרך כלל מזהים את מין העובר. נדיר מאד שיש טעויות בשלב הזה, אבל קורה שהעובר משלב רגליים ומפנה את הישבן אל הקהל, ואז נשארים במתח... (אז זו בדרך כלל בת, אבל זה ממש לא מדעי, רק מסיפורים של חברות). בהצלחה, והמשך הריון קל ובריא !