צירים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני נמצאת בשבוע 40+3 כבר יומיים יש לי צירים כואבים אבל לא סדירים.הם מופיעים אחת לשעה פעם או פעמיים ואז נעלמים לשעות.עד מתי?? ללכת לבי"ח?
עדי, קודם כל החל משבוע 40 הולכים למיון כל יומיים שלושה עד הלידה . מעבר לזה מה שאת מרגישה אלה צירים לא סדירים ואין לדעת מתי זה יתפתח לצירים סדירים שיעידו על לידה קרבה. אני מכירה מישהי שזה נמשך אצלה כשבועיים. לכי לבדיקת ניטור העובר בבית החולים בו את מתעתדת ללדת עד שתגיע הלידה ושיהיה בהצלחה. דרך אגב, הליכה ועליה במדרגות עוזרות להפחתת הכאבים.