מה נכון לאכול בזמן ההיריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני נמצאת בשבוע ה-16 להיריוני, אני צימחונית . האם אי אכילת בשר גורמת נזק לעובר? ומהם התחליפים שאני יכולה לקחת במקום בשר? תודה מראש ענת
ענת - גם אני צמחונית. בהריון צריך לאכול מאוזן, כמו בכל החיים - לצרוך ביצים ומוצרי חלב (B12), סויה ותחליפי בשר, קטניות בשילוב דגנים (חומוס בפיתה, קוסקוס, מג'דרה) שיוצרים חלבון מלא. אם את אוכלת דגים - זה תחליף מצויין. אם את לא בטוחה - תתייעצי עם דיאטנית, כצמחונית מגיע לך יעוץ אחד בחינם. אצלי היתה בעייה רק עם רמות ההמוגלובין, אבל זה ממש לא ייחודי לצמחוניות, זה מופיע אצל רוב הנשים בהריון. המשך הריון קל ובריא !