שאלה חשובה - תענו לי מהר בבקשה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום! אני בהריון בשבוע 29. היום לפני כשלוש שעות בערך התחיל לי דקירות קלות באיזור הבטן התחתונה, מצד ימין די קרוב לטבור, לא ברציפות אלא רק כאשר אני קמה מהמיטה או מהכיסא. זה עדיין לא עבר לי ורציתי לדעת אם זה משהו נורמלי או זה משהו שמצריך בדיקת רופא בדחיפות? יש לציין כי אני מרגישה את תנועות העובר די הרבה. אנא ענו לי כי אינני יודעת מה לעשות היות וגם הרופא נשים שלי נמצא בחול ואינני יכולה להתיעץ איתו. תודה רינת.
רינת, מה שאת מתארת הוא טבעי לחלוטין. לפעמים כאשר הבטן לוחצת ובמאמץ יש קצת דקירות. ולכן זה קורה לך רק בתנוחה מסוימת. זה לא צירים כי צירים מתמשכים גם כאשר משנים תנוחה. תשתדלי לא להתאמץ, לנוח הרבה ולשתות. הריון קל ונעים
שלום רינת אני כיוםבשבוע 26 מרגישה את אותן דקירות מפעם לפעם- טיבעי לחלוטין הייתי מציעה לך לא לעשות תנועות חדות- לדוגמא אם את קמה , עשי זאת לאט ולא מיד. אצלי הדקירות מופיעות לרב במאמץ או כשאני קמה מהר מישיבה לעמידה . לידה קלה לכולנו מלי