סריקה מורחבת
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני באמצע חודש החמישי ובבדיקת אולטרא סאונד האחרונה התגלה שיש לעובר ציסטה בשני חדרים במוח וכמו כן נראתה נקודה כלשהי בלב. נשלחתי לייעוץ גנטי ומשם לבדיקת מי שפיר מה הסיכויים לתקינותו של ההריון ולבריאותו של העובר וכמו כן מה הן ההשלכות לכך...
גילה, מתשובות של הרופאים בפורמים השכנים לגבי ציסטות במוח מתברר שלרוב הציסטות הללו נעלמות כלא היו עם התקדמות ההריון ובמקרים מעטים מאוד מדובר בעובר עם פגיעה כלשהי. לכן כשזה מתגלה בסקירה שולחים את האישה ליעוץ גנטי כמו שהפנו אותך. בדיקת מי השפיר נועדה כדי למצוא את המקרים הבודדים הללו. גם לגבי נקודה אקוגנית בלב העובר התשובה היא שברוב המקרים זה עובר והכל בסדר. אני ממליצה לך לעשות חיפוש לגבי שני הנושאים הללו בפורום גניקולוגיה כי הם נשאלו המון. מקווה שעזרתי. ה מ ו ן בהצלחה!!
הייתי רוצה לדעת האם הכל היה בסדר אצלך בסוף.. גם אצלי יש את שני הממצאים הללו.. תודה