האם ההריון נפל .? דחוף
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אי בשבוע 8 אתמול בלילה היו לי כאבים חזקים בבטן התחתונה והבוקר הופיע דימום האם ההריון נפל? לפני שלוש שנים היה לי מקרה דומה בהריון IVF ואז ההריון נפל.
מירב - אל תתעני בחששות וניחושים. גשי עוד הבוקר לרופא שלך, ואם יש לו אולטראסאונד - הוא יראה מיד מה המצב. (אם לא - תגשי למיון, ומיד יבדקו שם מה קורה). שנשמע בשורות טובות !
אותי הפנו עם דימומים וכאבים מיידית למיון, על מנת לבדוק שהכל תקין. לצערי, זה לא הסתיים בטוב........ אני מקווה שאצלך זה יסתיים אחרת. אז לא להזניח וכמו שנאמר לך ללכת בבוקר לרופא שיפנה אותך לבדיקות. בהצלחה. שירה