דלקת שלפוחית - בחודש 5
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני בחודש החמישי להריוני חשתי כאבי בטן התחתונה לפני ו אחרי פיפי cystite הרופה נתן לי אנתיביותיקה וזה עזר לי חוץ מי גירודים חזקים למטה סמוך לוגינה האם התרופה זו הורג ה bacteriaהטובים מה לעשות כדי להרגיע את האי נעימות תודה מראש amelie
כתבתי כבר תשובה אך יצא כאילו הודעה חדשה-מצטערת שמי מירי, נושא דלקת שתן תקראי
אמילי יקרה, נשים רבות מקבלות פטריה בנרתיק כשהם משתמשות באנטיביוטיקה לדלקת בשלפוחית וזאת משום השאנטיביוטיקה אמנם הורגת חיידקים "רעים" אבל גם מפרה את האזון בנרתיק, לכן כדאי שתפני לרופא שלך שיתן לך אגיסטן.