צ'יסטה במוח
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 16, בסקירה מוקדמת נתגלה כי ישנה צ'יסטה במח העובר, אבקש לדעת השלכות, האם הצ'יסטה אכן נעלמת? אודה למידע בנושא.
לרוב, הציסטות המתגלות בשבוע 15 - 16 אין משמעות והן נעלמות. נדיר שהן נשארות ועושות בעיות.
גם אצלי(אצל העוברית) התגלו ציסטות במוח בשבוע 15, בסקירה המוקדמת. (בשני הצדדים), בסריקה המאוחרת הן אכן נעלמו. לרוב הרופא ממליץ על יעוץ גנטי כתוצאה מממצא זה, היות ובאחוזים מאוד נמוכים זה עלול להיות אינדיקציה לטריזומיה 18 או 21. עם זאת, אם לא נצפים סימנים נוספים באולטראסאונד, קרוב לודאי שלא בכך מדובר. בעקבות היעוץ הגנטי, ותוצאות חלבון עוברי, יוחלט אם להמליץ לך על דיקור מי שפיר. בהצלחה.