הריון וגלולות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם נטילה ממושכת של גלולות יכולה למנוע אפשרות להיכנס להריון לאחר הפסקתן? ואיפה אפשר לבצע בדיקות פוריות? מה עושים במצב בו לאחר הפסקת הגלולות לא הפיעה וסת במשך 3 חודשים? על תשובתכם אודה. ליאת
ליאת הי, בדר"כ נטילה ממושכת של גלולות לא פוגעת בפריון, וכשמפסיקים לקחת גלולות המחזור יכול להיות מאד לא סדיר, ולא הייתי נלחצת מ3 חודשים בלי. בכל מקרה הייתי ממליצה לך לגשת לרופא נשים ולהתיעץ איתו. או להעביר את השאלה לפורום אחר ששם רופאים עונים כפי שמומלץ בהודעה שבראשית הפורום. בדיקות פוריות רציניות רופאים בדר"כ מתחילים לבצע כאשר לא מצליחים להכנס להריון בפרק זמן של מעל שנה או בעקבות הפלות חוזרות. שיהיה בהצלחה.