ביוץ
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
המשך לקודם.... אני לעולם לא יודעת מתי זמן הביוץ השאלה: מה? רק בזמן הביוץ אפשר להכנס להריון?? אין טעם לנסות בזמנים אחרים גם??. האם זמן הביוץ הוא ספירה של שיבעה ימים לאחר סיום הווסת????? סליחה על הבורות ושוב תודה לכם סיגל.
הי סיגל, זמן הביוץ הוא לא מדע מדוייק , יש שמביצות לפי הספר, 14 יום לפני קבלת המחזור ויש שלפני או אחרי. לי לקח חודשיים ללמוד את הגוף שלי בשיטת "חום השחר" ולמצוא את הביוץ. בשיטה הזו צריך למדוד חום בכל בוקר לפני שקמים מהמיטה (לא להוריד אפילו רגל..) ולערוך מעקב, כאשר החום עולה בחצי מעלה יתכן ויש ביוץ. אני נעזרתי בימים בהם עלה החום גם בערכות שתן למציאת הביוץ. אם כל זה לא הולך, ניתן ללכת לגניקולוג שיעשה לך אולטראסאונד לבדיקת השחלות ויעזור לך למצוא את יום הביוץ. וכמובן שצריך ביוץ ע"מ להכנס להריון, קיום יחסי מין בזמן אחר נותן לזרע להתרוצץ לשוא ברחם, אין ביצית =אין הפריה =אין הריון... שיהיה בהצלחה. אביגיל