ביוץ
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לבנות הפורום החמודות היום התחלתי לקחת אקקלומין (היום החמישי למחזור) ואצטרך להמשיך לקחת אותו עוד 5 ימים. מתחילת המחזור שלי (דהיינו ביום 8/2/04) התחלתי לרשום את החום שלי במשך כל 4 הימים הראשונים החום היה 36.5 כמעט במדויק ואילו היום בבוקר עלה ל- 36.8 . האם כך זה אמור להיות הרי לא ייתכן שכבר יש לי ביוץ (בדר"כ אצלי הוא ביום ה- 19 ואני מקבלת מחזור כל 33 יום). לאיזה חום לצפות כאשר מתרחש הביוץ? קצת מבולבלת אודה לתשובתכם המהירה המשך יום נעים ס'.
בנות אודה להתייחסותכן ולדעתכן תודה