folic acid - please help!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
I am 38. I’ve just discovered that I am pregnant. I am a post in the states. Since I haven’t planed this pregnancy (although very happy about it), I havn’t taken folic acid. I know in my age I should have. What is the recommended doze ? I should mention my sister (42) had an annacephalus embryo and had to go trough abortion. Your advice is very much appreciated! I can read Hebrew
It is not such a disaster good luck
נכון שמומלץ מאד לקחת חומצה פולית, אך אם לא לקחת זה לא נורא. ישנם הרבה הריונות לא מתכוננים שלא נלקחו בהם חומצה פולית........... חומצ הפולית מסייעת במניעת מומים אצל העובר. שירה