ד"ר בר יעקב
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מישהי שמעה על ד"ר בר יעקב מפתח תקווה אני עושה אצלו סקירה מוקדמת
כן בטח הוא מצויין אני עשיתי אצלו גם את השקיפות עורפית וגם שתי הסקירות הוא עשה לי הוא פשוט ממולץ בחום הוא מאוד נחמד עם הרבה סבלנות תשאלי אותו כל שאלה שתירצי הוא יענה לך על הכל הוא גם מאוד יסודי בעבודתו. בקיצור מאכלת לך בהצלחה :-)
האם דר' בר מקבל דרך קופת חולים ?
אני עשיתי אצלו לפני חודש שקיפות עורפית ואח"כ סקירת מערכות. הרופא מומלץ בחום. רופא סבלני, נחמד מאוד, ויסודי בצורה מדהימה. ממליצה שיהיה בהצלחה.