קשיי נשימה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי קשיי נשימה, אני אסמטית גבולית . האם קושי בנשימה בזמן הריון יכול לפגוע בעובר? עלי לציין שאני לא נוטלת שום תרופה או מכשיר להקל על הנשימה, אני מסתדרת.
שוש, הרופאה שלי אמרה שעדיף לאזן קשיי נשימה בהריון, כי מחסור בחמצן עלול לפגוע בעובר. עם זאת, לא צריך לרוץ לבית חולים בכל פעם שקצת לא נושמים טוב. מנסיון, אם מדובר רק בקושי קל, עדיף לנסות להסדיר את הנשימה לבד, למשל על-ידי מנוחה, מכשיר אדים, נשימה עמוקה, מה שעוזר לך. הכי טוב שתתייעצי עם רופא (אני חושבת שאפילו עם רופא משפחה). אם זה מעודד, אז גם רוב אלה שסובלות מאסטמה, לא סובלות יותר בהריון, ככה שלא צריכות להיות בעיות. שיהיה לך בהצלחה ותרגישי טוב. מיכל.