הרפס והריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני סובלת לעיתים קרובות מהרפס על השפתיים ומטופלת בWALTREX ולא בזובירקס. אני ובעלי מתכננים הריון. שאלתי היא מה אני עושה כעת? נתקפתי שוב על - ידי הוירוס. האם מותר לי להשתמש בWALTREX בנוסף לחומצה הפולית? אנא ענט לי בדחיפות תודה
בעקרון אין בעיה של הרפס על השפתיים בהריון אבל תבדקי שההרפס הוא לא וגינלי בהצלחה מכל הלב.
גם לי היה הרפס TYPE 1 זהו הרפס של השפתיים והשתמשתי ב VARTEX אך בזמן השימוש הרופא אסר עלי לנסות להכנס להריון רק אחרי המתנה של חודש בגמר הטיפול.