היפרדות שליה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בשבוע ה- 17 להריון. בשבוע ה- 12 היו לי דימומים, ולאחר ביקור אצל הרופא נאמר לי שיש לי היפרדות שליה. ההיפרדות היא בערך 40% מהשליה. לאחר חודש של מנוחה מוחלטת, וללא דימומים, ולאחר סקירת מערכות מוקדמת, נאמר לי ע"י הרופא שהעובר מתפתח כראוי, ואני יכולה לחזור לעבודה. האם באמת אני יכולה לחזור לתפקוד מלא? האם אני צריכה להפחית בפעילות? האם אפשרי להמשיך הריון כזה עד הסוף או שרוב הסיכויים הם ללידה מוקדמת? אלונה
אלונה מניסיון מר אם ההריון הזה יקר לך אל תחזרי לעבוד ותנוחי כמה שאת יכולה לי היתה היפרדות מלאה בשבוע 28 שהצריך ילוד מידי לא יתכן שיש לך היפרדות של 40% ותחזרי לפעילות רגילה זאת דעתי את עדין בשבוע מאוד צעיר ואת חייבת לשמור על עצמך כדי לא להגיע ללידה בשלב מוקדם (כמוני) מאחלת לך המון בהצלחה ושתגעי עד הסוף