מי מכירה את מכשיר הבייבי-קום?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, קראתי על מכשיר ישראלי המאפשר לאישה לשמוע את דפיקות לב העובר בבית כבר מהשבוע ה-12. משהיא מכירה את המכשיר? האם היא ממליצה עליו? אשמח לשמוע תגובות.
הי, קניתי אותו, מכשיר נחמד וקומפקטי, לדעתי בשבוע 12 עדיין יהיה לך קשה לאתר את הדופק, אבל לשלבים יותר מאוחרים הוא טוב ומומלץ, בעיקר לבעל, אם הוא מודאג כמו בעלי. עולה בערך 500 ש"ח.
תודה עופרה על המידע. איפה משיגים אותו? האם יש מרכז הזמנות מיוחד או שיש חנוית בהן ניתן לרכוש אותו?