סוג דם -A
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי סוג דם A - ואני אחרי הפלה כי העובר שלי לא התפתח נאמר לי שהגוף שלי מפתח נוגדנים נגד העובר בגלל סוג הדם. קבלתי זריקה לאחר ההפלה ועכשיו אני רוצה להכנס להריון שוב האם יש מישהי שעברה תהליך דומה? ויודעת אולי מה צריך לעשות כדי לא לפגוע בעובר הבא? תודה מכל הלב רחלי.
היי רחלי! הכי טוב לגשת לרופא שלך והסביר לו בדיוק את מה שכתבת כאן. אני בטוחה שהוא יגיד לך מה לעשות ובמידה ויש תרופה שעלייך ליטול הוא גם ייתן לך אותה. המון הצלחה!!!
תודה על העצה יום נעים
מה שקרה לך קרה לי בדיוק ו-3 חודשים לאחר ההפלה שוב התעברתי והיום אני בשבוע ה-12 אומנם בשמירת הריון עקב דימומים חוזרים אך בבדיקות הכל תקין טפו טפו . לאחר הדימום הראשון חוייבתי לעשות את הזריקה לנוגדנים . בהצלחה