השמנה והריון...
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בהריון הראשון שלי לפני 3 שנים עליתי הרבה במישקל ומאז עליתי עוד ועוד ... ונהייתי ממש שמנה. עכשיו גיליתי שאני שוב בהריון!! האם העובדה שאני שמנה יכולה לגרום להפלה??? או להריון לא תקין? אני מאד מודאגת בקשר לזה ...........בבקשנ תענו לי.
היי תמי! משקל עודף עלול לגרום לסיבוכים בהריון, אך לא בהכרח להפלה! עלייך להיות במעקב אצל רופא מטפל/אחות טיפת חלב והם יסבירו לך מה לעשות. גם אני התחלתי את ההריון בעודף משקל, וגם כמה מחברותי, וברוך השם, שתיים מהן ילדו תינוקות מ - ד - ה - י - מ- י -ם!!! עוד אחת בחודש 7 ואני באמצע 5. המון הצלחה, והכי חשוב- בלי לחץ!!! זה יותר גרוע מעודף משקל!!!!