התפתחות העובר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם זה נכון שבחודשי ההריון הראשונים יש לעובר גם איבר מין זכרי וגם נקבי ורק לקראת אמצע ההריון אחד מהם מתנוון והשני מתפתח? * השאלה היא לא אם הוא דו מיני,אלא אם פיזית ישנם שתי האיברים...
היי! עד כמה שידוע לי, אין שני איברים, אלא איבר אחד שאינו מפותח דיו ויכול לההיות גם זה וגם זה. הקביעה למה הוא יהפוך תלויה, מלבד במטען הגנטי, גם בהפרשת הורמון מהעובר בשלב קריטי של ההריון, שקובע אם יתהווה פין או פות. לעיתים נדירות המטען הגנטי קובע זכר אך לא מופרש הורמון בזמן ואז איבר המין לא נראה כמו פין, אך גם לא בדיוק כמו פות...... שלא נדע מצרות, גם דברים כאלה קיימים.