הסרת שיער בליזר - שאלה חשובה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם השימוש בליזר להסרת השער בגוף ביום הביוץ או בימים סמוכים לביוץ (לפני ואחרי) בזמן הנסיון לכניסה להריון מותר או שמסוכן? האם מותר בזמן ההריון או שמסוכן לעובר?
גם אני עברתי טיפול להסרת שיער ביום הביוץ או בימים הסמוכים ליום הביוץ וגם אני הייתי נורא מודאגת לגבי העניין, אז רופא הציע לי להתקשר למרכז למניעת מומים מולדים של משרד הבריאות בירושלים ואכן עשיתי זאת ושם אמרו לי שאין סיכון משום שקרני הלייזר לא מגיעים לאזור הרחם, אז אין לך ממה לחשוש דרך אגב בפעם הזאת שביצעו לי את ההסרה בלייזר זה כאב יותר מכל פעם. שיהיה לך הריון קל ובריא!