מצג עכוז
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בשבוע 31 ובהריון שני הובר כרגע במצג עכוז. עד איזה שבוע העבור יכול להתהפך???? אני מרגישה אותו בועט בי למטה - במפשעה - שזה ממש לא נעים ולא נוח הבעיטות הן חזקות ומורגשות במידה רבה.... תודה על העצה
רוית - העובר יכול להתהפך בכל רגע, ועד שבוע 36 בערך קורים רוב ההיפוכים. לי יש ילד שהתהפך בלילה שלפני הלידה, כשכבר הייתי מאושפזת לניתוח קיסרי... אז אל תדאגי כבר מעכשיו ! ולגבי הבעיטות, תדעי לך שהעובר פשוט גדל ומרגישים אותו היטב, וזה לא קשור למצג : אחרי שהוא יתהפך, לא תרגישי יותר בעיטות במפשעה - אבל את הנגיחות של הראש שלו בשלפוחית לא תוכלי לפספס, ואת הבעיטות תרגישי היטב בקיבה, כשכל פעם שתאכלי יותר מדי הוא יזכיר לך שצפוף לו שם בפנים... הבעיטות נחלשות רק בחודש התשיעי, כי אז באמת אין כבר לעובר מקום להתעמל כמו עכשיו, והוא מסתפק בתזוזות עדינות יותר. ... וכשתלדי, ותשוויצי לכולם כמה יפה הקטנצ'יק אוחז את הראש שלו בלי תמיכה, ואיך הוא יציב - תזכרי שזה בזכות כל התרגילים שלו ברחם, ואי הנוחות שלך היא לטובתו. המשך הריון קל ובריא !