הפלות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני עברתי גרידה עקב חוסר דופק בעובר. הבנתי שגילו אצלכם בביה"ח שיש קשר לקרישת דם. אשמח לקבל פרטים על זיהויי ומניעה בעתיד.
כל מי שעוברת שתי הפלות בשלב מוקדם של ההריון נשלחת לבדיקות שאחת מהן היא בדיקת קרישות דם. אחת הדרכים לטפל בכך אם יש צורך היא בלקיחת אספרין בתחילת ההריון. אבל קודם כל חכי שהרופא ישלח אותך לבדיקות יכול להיות שפשוט הכל בסדר אצלך. לי היו פעמיים הפלות כאלו שהיו פשוט תוצאה של מזל רע, וכל הבדיקות היו תקינות. בכל אופן בהצלחה בפעם הבאה ושל תצטרכי את הברור הזה