בחילות בהריון - סימן לבת ?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שמעתי שנשים שהיו בשבועיים הראשונים להריון או בחודש ראשון להריון והיה להן בחילות ילדו בנות , האם זה נכון ? והאם יש סימנים מוקדמים למין העובר ?
יש לי בת ושום בחילות טפו-טפו-טפו. מה שכן התחת גדל שלא כמו בהריון של הבן. העיקר שיהיו בריאים.
ממש לא. לי לא היו כלל בחילות ויש לי בת מקסימה. אין סימנים (מלבד אולטראסאונד) לבן/בת.
היי הכל שטויות אל תאמיני למה שמספרים זה אמונות טפלות אני הייתי כל ההריון הראשון עם בחילות ועכשיו גם השניי ושניהם בנים צר לי לאכזב,שיהיה בהצלחה!!!