זירוז לידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני מטופלת בקלקסן בעקבות קרישויות, בשבוע 36 הרופא שלי אמר לי שבשבוע 37, 38 אני צריכה לקבל זריקת זירוז. האם אין בזריקת זירוז סיכון כלשהו. המשקל המשוער בשבוע 36 2370 ק"ג האם זהו משקל תקין? והאם הלידה קשה יותר וארוכה יותר עם זריקת זירוז אודה על תשובה מהירה.
היי פזית, לגבי הקלוקסן אני לא יודעת, אבל מה שכן הזירוז גורם הרבה פעמים לצירים מאד חזקים (ולכן אם תהיי בלי אפידורל, זה יכול להיות קשה מאד). זירוז גם יכול להביא להסתבכויות שונות של הלידה ולהתערבות חיצונית (וואקןם, מלקחיים, ניתוח וכו). נראה לי שעדיף לסחוב עד הסוף... קשה אבל בטוח.