הסרת תפר צוארי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עברתי תפר+קשירה בשבוע 13, אך לא נעשה התפר הרגיל אלא בשילוב של הרמת השלפוחית (אני חושבת תפר בשם שירוקר) הפעולה בוצעה תחת הרדמה מלאה. שמעתי שהסרת תפר מאוד כואבת ומבוצעת ללא הרדמה מקומית וכרגע אני מאוד מפחדת מהמחשבה שלא ירדימו המקום בעוד שזה תפר עמוק יותר מתפר רגיל (באזור השלפוחית). האם בגלל שהתפר הוא לא רגיל ונמצא באזור השלפוחית ניתן להסירו בהרדמה מקומית קצרה מאוד? עוד בכמה הריונות אפשר לבצע תפר שכזה ( זהו הריון שני אך עדיין אין ילדים). אודה על התשובה.
שלום לך זה הריון שלישי שאני עוברת תפר צווארי. זה לא כואב בהורדה כאב קל קל בלבד. אין לך ממה לחשוש ולדעתי לא כדאי ולא יתנו לך הרדמה מקומית.