מוניטור או דופלר ביתי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום וברכה. אני מעוניינת לשאול אם מישהו יודע על אפשרות לשכור או לקנות הביתה דופלר או מוניטור, או כל מכשיר אחר שבו אפשר לשמוע את דופק העובר. או לחילופין מקום אליו אוכל ללכת בכל עת שארצה לבצע בדיקה כזו. תודה.
אפשר לקנות בכפר השעשועים ב-550 ש"ח. (המכשיר נקרא בייבי קום). מנסיון של כמה בנות, לא פשוט לזהות את הדופק, ולפעמים זה אפילו יותר מלחיץ...
אני קניתי את המכשיר בייבי.קום, ודוקא מאד מרוצה, במיוחד הבן שלי שנהנה לשמוע את אחותו בבטן. בפעם הראשונה אולי צריך להשתהות קצת עד שמוצאים את המקום המתאים אבל אח"כ אין שום בעיה לזהות דופק.