מ. אקוגני
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב אני בשבוע 23 מלא, גילי כיום 32.5 בסריקה מוקדמת התגלה מוקד אקוגני בחדר שמאל בסריקה מורחבת התגלו מוקדים אקוגנים אחד בחד שמאל ואחד בחדר ימין. אקו לב הראה שהלב תקין. שקיפות 1.2 מ"מ (לא הופניתי לבדיקת דם משלימה), חלבון עוברי 1:1700 טריזומיה 1:300 האם הייתם ממליצים לי לבצע מי שפיר? האם עדיין ניתן גם בגיל ההריון הנוכחי? בתודה
גם לי מצאו מוקד אקוגני והרופאה שלי אמרה שאם השקלול של גיל חלבון עוברי ושקיפות יצא בסדר אז אין סיבה לעשות מי שפיר. אני בכלל חושבת שזו בדיקה מסוכנת אז עדיף להמנע ממנה. בהצלחה