צרבת
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום! אני צריכה עזרה.בחודש ה שמיני , גמורההה מצרבות ואינני יודעת מה מותר לקחת. אולי מישהו יכול לעזור לי ולהמליץ לי על משהו. תודה
למרים - טאמס מותר ודי עוזר. אומרים שגם שקדים קלופים, או ללגום בלגימות קטנות ומהירות חצי כוס מים קרים. מה שלי היה הכי טוב - מלפפון ירוק לא קלוף, מהמקרר. וכדאי להימנע - מאוכל חריף או מטוגן, מארוחות כבדות, מלשכב או להתכופף אחרי האוכל. (לי גם שמרים גרמו לצרבת נוראית). והכי חשוב - מיד אחרי הלידה זה נעלם ! המשך הריון קל ובריא !