אודה על תשובותיכן...
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
באיזה שבוע של ההריון יוצאת הבטן החוצה ובולטת? האם זה הגיוני שבשעות הערב הבטן יותר נפוחה משעות הבוקר? מה עושים במקרה של צרבות? באיזה שבוע אני בדיוק אם וסת אחרונה בתאריך 5.11.03 תודה קארין!
אצלי הבטן יצאה רק בחודש שישי (שבוע 20-24) ועד אז היו שממש לא ידעו. לגבי הבטן. בלי קשר להריון הבטן בערב נפוחה יותר מאשר בבוקר (במיוחד אם היציאות שלך בבוקר בד"כ) לגבי צרבות יש הרבה פתרונות, לכי לבית טבע ותתיעצי אני לא סבלתי מצרבות אז אין לי המלצה ספציפית (יש ששותות סודה אני יודעת). ואת היום בסביבות שבוע 12. שיהיה בהצלחה.