הריון לא תקין - לרופא ולמנוסות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בשבוע הראשון אחרי האיחור הבטא עלתה יפה ויותר מהכפלה 18. 1 - 153 20.01 386 22.01 - 837 25.01 2011 (נצפה בUS שק הריון זעיר תוך רחמי בגודל 3.6 ממ) אך פתאום הקצב ירד מאוד : 29.01 - 3253 1.2 - 3711 אין לי דימום וההרגשה נורמלית אשמח לשמוע ממי שחוותה דבר דומה איך נגמר ההריון האם אצטרך לעבור גרידה או שיש סיכוי להפלה טבעית
לדעתי כדאי להתייעץ עם הרופא - לא בטוח שזה לא תקין - האם עשית את הבדיקות באותה מעבדה? לפעמים יש גם טעויות, בכל מקרה, הרופאים לא מחליטים אף פעם על סמך בטא לבד, אלא צריך לראות באולטרה סאונד אם זה מתאים לתוצאות של הבטא, ולעקוב (בהריון שמתחיל "להגמר", הבטא מתחילה לרדת) - לכן, נראה לי שכדאי לך לשאול את הרופא, כדי שהוא יוכל להשוות בין תוצאות הבדיקות לתוצאות האולטרה סאונד ולהעריך את המצב. שיהיה לך המון המון בהצלחה