מנח ארכי - מצג עכוז
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בהריון שני עובר יחיד שנמצא במצב הנ"ל., בשבוע 30. עד איזה שבוע העובר יכול להתהפך? מה סיכויים שהוא יתהפך? האם היפוך כואב והיכן הוא מתבצע??? הרופא שלי ביקש לחזור אליו בשבוע 34 על מנת לבדוק באיזה מצג הוא יהיה. אם עד השבוע זה הוא לא יתהפך מה ניתן לעשות??? אני ממש לא רוצה לעשות היפוך כי לחברה שלי זה ממש כאב. (אגב האם ניתן לעשות היפוך לאחר קיסרי??? את הראשון ילדתי בקיסרי) תודה ושבת שלום
לרוית בשבוע כזה יש עוד סיכוי גדול שהעובר יתהפך ההיפוך מתבצע בערך בשבוע 37 או 38 הוא מתבצע בסמוך לחדר לידה והוא תהליך שלא אמור לכאוב זה כמובן תלוי במצב באישה ככל שהיא תיהיה לחוצה זה יהיה קשה יותר הסוד הוא להיות כמה שיותר רגועים( כדי שהשרירים גם לא יהיו מכווצים ) אני גם עשיתי היפוך וזה לא כאב בכלל בהצלחה ולידה קלה