משקאות דייאט בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום! אני בשבוע 25 ומאז תחילת ההריון שותה משקאות דיאטטים כגון פנטה דיאט ספרייט דיאט ופטל דייט. אני יודעת שמומלץ לשתות מיים אולם אני לא אוהבת ופשוט לא שותה. אין לי בעיית סוכר ואינני סובלת מעודף משקל. שאלתי היא האם האספרתים או מרכיבים אחרים הנמצאים במשקאות אלה מסוכנים לעובר??? תודה.
יפעת, הייתי אצל דיאטנית טבעית של מכבי והיא אמרה לי שלא מומלץ לשתות דיאט וסוכרזית בהריון. אני לא יודעת ולא מאמינה שיש בכך סכנה כלשהיא אבל כשאומרים שלא מומלץ אז עדיף להפסיק לפחות מעכשיו. אם תשאלי רופא קונבנציונלי הוא בטח יצחק כי הכמויות שאת שותה בשתייה דיאט בד"כ לא יגיע לכמויות שאסורות כביכול. המשך הריון כיפי דריה