לצליל ומיכל ג'
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי, היום הוצאתי תוצאות ספירת דם וגיליתי שהאנמיה רק מתחזקת, למרות שאני נוטלת FOLEX (חומצה פולית + ברזל) פעם ביום. אתם חושבות שכדאי להכפיל את הכמות על דעת עצמי לפעמיים ביום? תודה, ליאת
ליאת לא היתי ממליצה לך לעשות זאת ללא התיעצות עם הרופא המטפל באיזה שבוע את ומה רמת ההמוגלובין שלך אני ילדתי את התאומים שלי בשבוע 28 וההמוגלובין שלי היה 6.8 והכינו לי מנות דם מקווה בשבילך שלא תגיעי למצבי אבל התיצעי אם הרופא מה כדאי לעשות ואם האנמיה בשלב זה יכולה לגרום לבעיות ומה הם מחכה לתשובתך