התעמלות בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 14-15 - האם אני יכולה לעשות התעמלות ואיזה סוג?
שלום אני קראתי שאם לא עשית ספורט לפני ההריון אז לא מומלץ להתחיל בזמן ההריון. בכל מקרה מומלצת מאוד שחיה (המשקל לא מכביד במים), הליכה וכו'. כמובן שבהריון אין צורך להתקונן לאולימפיאדה, אלא להתעמל בצורה מתונה. הריון קל ונעים
היי אילנית ברוכה הבאה לחיים הטובים- ספורט בהיריון זה הדבר הנכון ביותר!!! מומלצים- ולא קשים כמובן בהנחה שאת לא ספורטאית או עסקת קודם לכן בספורט: 1. יוגה לנשים בהיריון 2. פילאטיס בהצלחה, מלי