הריון - דחוף
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני מאוד אודה גם על קבלת תשובה מגניקולוג / רופא לגבי השאלה שלי הריון הראשון השלי - היתה לי הפלה בשבוע 9.5 לא היה לעובר דופק וראו קצת דימום מסביב ולכן אמרו לי שצריך לעבור הפלה . הריון שני - ילדתי בת (היום בת חמישה חודשים) הריון שלישי - אני בשבוע 6 (אולטראסאונד מראה שבוע 5.5) לא נראה בבירור דופק כמו כן נראה אזור הפרדות (הפרצות) דימום קטן שהרופאה אמרה לי שיכול להיות שזה יספק והיא אמרה לי לחזור בעוד שבועיים למעקב . הייתי רוצה מאוד תשובה ממשהו שבאמת מבין .
השאלה היא מה זה הדימום שליד הרחם ?? האם הוא באמת יספג ? כי בהריון הראשון היה אותו דבר בשבוע 9.5 ללא דופק ונראה דימום לכן אני פוחדת .