שבוע 39 - כבר אין לי סבלנות...
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לכל הבנות! הגעתי עד שבוע 39 , מחודש שביעי אני לא ישנה, כאבים איומים באגן ובגב(ויש לי כח סבל - עברתי לידה בלי כל משככי כאבים) פשוט נגמרה לי הסבלנות לחכות, מה עושים?
למירי היקרה ,מה עושים ?מנסים לעבור את הזמן שנשאר ולהשאר שפויים .... אבל באמת ,את כבר קרובה לסוף לפי כל קנה מידה ,נסי לנצל את הזמן לעשות דברים שאת אוהבת ,העקר לא להתעסק כל הזמן סביב עצמך ,מבטיחה לך שזה יגיע . לידה קלה ,רונית .
אני כל כך מבינה אותך אני בשבוע 41+1 ואין לי סבלנות לחכות אבל אין ברירה הם יצאו בסוף אז שיהיה לך המשך הריון (יותר נכון סוף הריון) קל ומהיר ולידה קלה