דחוף - עצירת שתן בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
זה כבר ההריון השני בו אני סובלת מתופעה של עצירת שתן מוחלטת בשבועות 11-12 להריון הבעיה ניפתרת רק עם קטטר קיבלתי שתי חווד שונות מבתי"ח שונים האחת - שמדובר בחסימה על ידי רחם אחורי בשלב לפני יציאת הרחם מהאגן השניה - שהאפשרות הראשונה אינה נכונה כלל והמדובר בשינויים הורמונלים בזמן הריון מה דעתכם?
אם אין כוונה לענות לשם מה בכלל לנהל כזה פורום שמוצגים בו 4 מומחים שעונים כששאלות לא נענות גם אחרי שבוע חבל על המאמץ שמשקיעים אנשים בכתיבת שאלות וביחס המזלזל שמקבלים אני מבינה שהדבר נעשה ללא תשלום אך אם הוא לא נעשה כלל - אין טעם להציע אותו חבל