דלקת+חיידק בשתן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכולם: שמי שרונה ואני נמצאת בשבוע ה-22. אני לא מצליחה להפטר מדלקת בשתן למרות שאני לוקחת אנטיביוטיקה מוקסיפן. כמו כן בבדיקת השתן האחרונה נמצא חיידק מסוג B רציתי לדעת האם אנטיביוטיקה מזיקה לעובר וכמו כן הדלקת עצמה. אני מאוד מודאגת. תודה שרונה
שלום שרונה בדיוק בשלב שלך גם הרופא שלי רשם לי אנטיביוטיקה לחיידק בדרכי השתן. קראתי על כך לא מעט מאמירים לפני שלקחתי- בפירוש אנטיביוטיקה לא פוגעת בעובר, אני לקחתי אנטיביוטיקה אחרת, כרגע לא ממש זוכרת את שמה, אם את מעוניינת בשמה-כתבי לי , אולי תתייעצי עם הרופא שלך - כי נראה לי שהיא חלשה יותר ממה שאת לוקחת. בכל מקרה, תרגישי טוב, מלי
מלי: תודה לך על התייחסותך, כן אני כן מעוניינת בשם של האנטיביוטיקה. ואם האנטיביוטיקה עזרה לך? ואחרי כמה זמן. תודה שרונה