ויברטור בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האים מותר להשתמש בויברטור מסיליקון בחודש השביעי להריון , בעלי כבר לא מספק אותי אנחנו כמעט ולא מקיימים יחסי מין מאחר ואני שמנתי מאוד וקשה לנו. בתודה מראש. נועה
אני לא רואה שום הבדל בין ויברטור לבין איבר מין של הגבר למעט שאחד הוא אמיתי והשני לא אני לא חושבת שישנה סכנה לשימוש בו תהני
כל הכבוד לך שיש זמן לחשוב על הדברים האלה אני מצדיעה לך
לויברטור שלום! אם לך לא היה זמן לחשוב על הדברים "האלה" אז לא היית בפורום הזה כי אז לא היית בהריון או מנסה להיות מהדברים "האלה".