יציאה של נוזל צהבהב לפני הלידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום! אני בחודש השמיני והחל מחודש שביעי החלו לצאתלי מפלי ניאגרה בצבע צהבהב (קולסטרום?) מהשדיים. האם התופעה נורמלית? האם יש לזה קשר למחסור בברזל ובויטמינים (אני צימחונית עם ערכי ברזל נמוכים). פרט לזה אני סובלת מפצעי אקנה באזור שבין הפה והאף. האם תופעה זו קשורה למחסור או עודף בויטמין מסויים? המיואשת טליה
לטליה זה נורמלי לחלוטין זהו תחילתו של החלב שלך ובהתחלה הוא נוזל צהוב אז לא לדאוג לגבי האקנה איני יודעת מה להגיד לך התיעצי עם רופא עור בהצלחה ולידה קלה