מי מכירה את ד"ר קרלוס רוזנברג ממרפאת שילה ?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מי יכולה להמליץ עליו ? אשמח לקבל תגובותותיכן. תודה רוית
אני מטופלת אצלו... אז ככה אני כבר בחודש ה-9 ואני ממש נהנת אצלו הוא יודע לתת לך תחושה טובה, והכי חשוב הוא לא לחוץ ומאוד מרגיע כשאת ובעלך אצלו יש לו את כל הזמן שבעולם בשבילכם כך שאת לא יוצאת עם שאלות מיותרות זה הריון ראשון אצלי ומאוד חששתי מהטיפול אצל הרופא הבדיקות והכל.. אבל, למזלי קבלתי את הרופא המצויין לזה. תקבעי אצלו תמיד תור בבוקר מוקדם.. כי מחכים אצלו בחוץ הרבה אבל זה שווה... בהצלחה