אגני כליה מורחבים-אנא עזרו לי!!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 28, והיום בצילום רנטגן שגרתי נמצאו אנגי כליה מורחבים בשני הצדדים. מיותר לציין שנכנסתי להיסטריה, ומאחר ואני בשבוע ה-16, החלטתי באופן מיידי לבצע סקירת מערכות מוקדמת, אף על פי שחשבתי לוותר על זה, אבל חרף הממצא הזה החלטתי לבצע. בכל מקרה, נמצא בסקירה כי אגן כליה אחד בגודל 4.9 מ"מ והשני 5.2 מ"מ. חוץ מן הנתון הזה אומר הרופא כי הילדה שלי מקסימה ולא עלו שום ממצאים חריגים נוספים. אני מפוחדת ומוטרדת. הרופא המליץ לי כרגע להמתין לתשובות של בדיקות הדם של השקיפות העורפית והחלבון העוברי לפני שאני מחליטה לבצע מהלך כלשהו בכיוון של מי שפיר, אבל אני מבוהלת ולא יודעת אם לפנות כבר ליעוץ גנטי או להמתין. מה בעצם הם כבר יכולים לחדש לי? האם עדיף לפנות אליהם עם תוצאות בדיקות הדם, או באופן מיידי? עד כמה הממצא חריג? מה הסיכוי שאאבד את ילדתי המקסימה? אני מבוהלת ואובדת עצות ואשמח לכל פרט בנושא. תודה מראש.
היי אני ממליצה לך קודם כל להרגע ולהוריד את הלחץ שבו את נמצאת היות שגם לי היו אגני כליה מורחבים וכן היה שווה לחכות לשאר הבדיקות כגון: הסקירת מערכות וכו... בכל אופן אצלי הדבר הסתדר מעצמו וכך גם אמר לי הרופא שקורא ברוב המיקרים. לא הייתי ממליצה לך ללכת על מי שפיר היות שיש סיכון מאוד גבוהה להפלות אז קחי בחשבון את העניין,רק אם באמת זה מקרה חירום עושים בהצלחה שיהיה לך:-)