שאלה דחופה- דימום
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בשבוע 21 להריון, שבעלי ואני קיימנו יחסי מין שמתי לב כי הי כתם דם קטן על הסדין, הכתם היה אדום בהיר . ואח"כ לא היה כלום. אני בהריון עם תאומים (שיליה קדמית +אחורית) האם עליי לדאוג???האם לבצע בדיקת אולטרסאונד???? אשמח לעצתך בהקדם.
לגלי רוב הסיכוים בהנחה שאינך מדממת עכשיו היא שבעלך פצע אותך אבל כל דימום או הפרשה חומה מצריכה בדיקת רופא גשי לרופא כדי לוודא את מקור הדם וכדי להיות רגועה במיוחד גם לי יש תאומים בני 4 כיום זה כיף עולמי אבל גם קצת קשה הריון תקין וקל