מתי זה יגיע??????
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי בנות אני בשבוע 40+4 ימים ועדיין אין כלום הקטנציק שלי לא רוצה לצאת והסבלנות נגמרת כבר אני מתה לראות אותו ולהחזיק אותו אני משבוע 38 עם צירים לא סדירים ופתיחה של אצבע איך אפשר להעביר את הזמן הזה??????
לגלי זה מגיע בסופו של דבר אצל כולם אצלי בהריון הראשון סחבתי עד שבוע 42 הוא לא רצה לצאת אבל זה הגיע הכי חשוב זה לחשוב על זה כמה שפחות ולנסות להעסיק את עצמך ותראי שברגע שהכי פחות תיהיה מוכנה לזה זה יגיע שתיהיה לך לידה קלה ובהצלחה