פוסטינור 2
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
קיימתי לפני שבוע יחסיי מין לא מוגנים נטלתי את שתי הגלולות כאמור בעלון הצרכן מתי אני אמורה לקבל מחזור יש לציין שזה החודש הראשון בו הפסקתי לקחת גלולות לאחר שנתיים...
אירית, ללא קשר לפוסטינור, מאחר והפסקת נטילת גלולות, יכול להיות שהמחזור ישתבש, כלומר, לא יהיה בתאריך הקבוע, יכול להיות שיהיה דימום חזק יותר או חלש יותר. בכל מקרה, בפעם הבאה, אם את לא רוצה להיות בהריון, למה הפסקת לקחת גלולות? היום אין צורך להפסיק, כמות ההורמונים בגלולות כ"כ נמוכה שאין צורך בהפסקה, כמו שהיה מקובל פעם,לפני מס' שנים. ואם כבר הפסקת גלולות, לא שמעת על קנדומים? לא רוצה להשמע כמו דודה, אבל זה לא שווה את כל המתח והלחץ עכשיו, נכון?! המלצה שלי, תחזרי לגלולות עד שתרצי ילד.